KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia promocji dystrybucji prasy na przykładzie Kolporter S.A. /

Sawicka, Elżbieta.
Elżbieta Sawicka, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
119 s.: wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



prace magisterskie
prasa
promocja
przedsiębiorstwo
rynek prasy
strategie promocji

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4696 4696 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: