KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Komunikacja marketingowa jednostki terytorialnej na przykładzie Urzędu Miejskiego w Płońsku /

Nużyńska, Marzena.
Marzena Nużyńska, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
63 s.: schem., wykr., zdj.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Czapligo-Sikorska, Joanna rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



komunikowanie marketingowe
prace licencjackie
urzędy terytorialne

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.2088 2088 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: