START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Reklama w kształtowaniu zachowań i postaw społecznych na przykładzie wybranych kampanii /

Sikorski, Patryk.
Patryk Sikorski, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Anna Ciosek.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
63 s.: schem., tab., wykr.; 30 cm..
1
Milewski, Leonard prom.
Ciosek, Anna rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ
28892 (to nie jest sygnatura)





prace licencjackie
reklama
reklama społeczna

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.1820) Tylko na miejscu 27/10/2012 -