KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Reklama w kształtowaniu zachowań i postaw społecznych na przykładzie wybranych kampanii /

Sikorski, Patryk.
Patryk Sikorski, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Anna Ciosek.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
63 s.: schem., tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Ciosek, Anna rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



prace licencjackie
reklama
reklama społeczna

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1820 1820 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: