START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Cykl życia produktu a strategia marketingowa na przykładzie przedsiębiorstwa Żywiec S.A. /

Antoszkiewicz, Krzysztof..
Krzysztof Antoszkiewicz, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Ewa Frankowska.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
55 s.: tab., wykr.; 30 cm..
1
Milewski, Leonard prom.
Frankowska, Ewa rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
29079 (to nie jest sygnatura)





prace licencjackie
produkt
strategie marketingowe
cykl życia produktu

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.1967) Tylko na miejscu 27/10/2012 -