KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing bezpośredni w kreowaniu wizerunku firmy Guliwer Exchanges /

Miziołek, Marta.
Marta Miziołek, prom. dr Leonard Milewski, rec. prof. dr hab. Bolesław R. Kuc.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
112 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Kuc, Bolesław Rafał rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



marketing bezpośredni
prace magisterskie
wizerunek firmy

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4689 4689 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: