KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketingowa orientacja w projektowaniu biznes planu dla przedsięwzięcia w sektorze MSP na przykładzie biznes planu księgarni /

Szpojankowski, Bogumił.
Bogumił Szpojankowski, prom. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska, rec. dr Leonard Milewski.
Data obrony: 11-07-2007
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
132 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Czapligo-Sikorska, Joanna prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
Bibliogr. s.: 130-131


 



biznes plan
marketing
msp
prace magisterskie
przedsiębiorstwo
zarządzanie

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4586 4586 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: