KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Reklama i jej wpływ na podświadomość człowieka /

Osińska, Monika.
Monika Osińska, prom. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska, rec. dr Iwona Przychocka.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
106, [1] s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Czapligo-Sikorska, Joanna prom.
Przychocka, Iwona rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



prace magisterskie
reklama

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5106 5106 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: