KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Zarządzanie marketingowe z wykorzystaniem koncepcji Customer Relationship Management organizacji konkurującej na rynku /

Ropelewska, Magdalena Agnieszka.
Magdalena Agnieszka Ropelewska, prom. dr inż. Jan Maciejewski, rec. prof. dr hab. Jerzy Sikorski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2009.
52 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Maciejewski, Jan prom.
Sikorski, Jerzy rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



CRM
Klienci
Prace magisterskie
Zarządzanie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5409 5409 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: