KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Programy lojalnościowe w strategii zarządzania marketingowego przedsiębiorstwa /

Rączkowska, Anna Marzanna.
Anna Marzanna Rączkowska, prom. dr inż. Jan Maciejewski, rec. dr Leonard Milewski.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
81 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Maciejewski, Jan prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



lojalność
prace licencjackie
zarządzanie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1828 1828 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: