KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Badania potrzeb i preferencji klientów w sieciach hotelowych /

Miciński, Mariusz.
Mariusz Miciński, prom. prof. dr hab. Róża Milic-Czerniak, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
94 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Milic-Czerniak, Róża prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



hotelarstwo
prace magisterskie
usługi hotelarskie

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4772 4772 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: