KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Alians strategiczny jako forma integracji przedsiębiorstw. Projekt konsorcjum handlowego pośredników handlowych w branży materiałów wykończeniowych dla budownictwa /

Miler, Tomasz.
Tomasz Miler, prom. dr Mirosław Szudzichowski, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
71 s.: rys., tab., zdj.; 30 cm.
1
Szudzichowski, Mirosław prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



Alianse strategiczne
Prace magisterskie
Przedsiębiorstwa

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4702 4702 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: