START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Czynniki wpływające na zachowania konsumentów na przykładzie księgarni "Literka" w Płońsku /

Śliwa, Sylwia.
Sylwia Śliwa, prom. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska, rec. dr Ewa Frankowska.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
47 s.: tab., wykr.; 30 cm..
1
Czapligo-Sikorska, Joanna prom.
Frankowska, Ewa rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
29046 (to nie jest sygnatura)





prace licencjackie
konsumenci
nabywca

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
(L.1963) Tylko na miejscu 27/10/2012 -