START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Obsługa klienta jako determinant przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa międzynarodowego /

Rosa, Bartosz.
Rosa Bartosz ; Pyza Dariusz.
Warszawa :
Wyższa Szkoła Cła i Logistyki,
2011.
89 s. : Wykr. 30 cm..
1
Pyza, Dariusz. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Na prawach rękopisu.
10085 (to nie jest sygnatura)





Logistyka
Obsługa klienta
Przedsiębiorstwa międzynarodowe
Diagnostyka Sp. z o.o.

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.3973) Tylko na miejscu 25/10/2012 2000500039737 -