KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Reklama w budowaniu relacji społecznych na wybranych przykładach /

Zielińska, Katarzyna.
Katarzyna Zielińska, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Zbigniew Ciekanowski.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2009.
59 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Ciekanowski, Zbigniew rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



kampania reklamowa
komunikacja społeczna
prace licencjackie
reklama społeczna
relacje społeczne

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.2220 2220 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: