KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Zarządzanie działalnością marketingowa na przykładzie Hotelu Mercure Mrongovia Resort & SPA. /

Orzołek, Barbara.
Barbara Orzołek, prom. dr hab. prof. WSZiP Marek Lisiecki, rec. dr Ewa Frankowska.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
79 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Lisiecki, Marek prom.
Frankowska, Ewa rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



hotelarstwo
marketing
prace magisterskie

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4905 4905 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: