START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Doskonalenie logistycznej obsługi klienta na przykładzie przedsiębiorstwa DHL / [Dokument elektroniczny]

Siemienowicz, Magdalena.
Magdalena Siemienowicz ; Mirosław Zielony.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2021.
59 s. ; il..
1
Zielony, Mirosław. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Indeks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
68305 (to nie jest sygnatura)





Obsługa logistyczna
Obsługa klienta
DHL Express Sp. z o.o.

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.9203) Tylko na miejscu 2000500092039 -