KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Funkcjonalne strategie marketingowe w branży budowlanej na przykładzie firmy Giewont /

Żuber, Łukasz.
Łukasz Żuber, prom. prof. dr hab. Joanna Szwacka, rec. dr Leoanard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
81 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Szwacka, Joanna prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



Prace magisterskie
Przedsiębiorstwa budowlane
Strategie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4770 4670 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: