KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Kształtowanie strategii marketingowej na przykładzie firmy Frigoglass /

Sławińska, Karolina.
Karolina Sławińska, prom. dr hab. prof. WSZiP Tadeusz Kowalski, rec. dr Robert Nowacki.
Data obrony: 11-07-2007
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
103 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Kowalski, Tadeusz prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
Bibliogr. s.: 100
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



korporacje transnarodowe
prace magisterskie
strategie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4639 4639 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: