KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia marketingowa instytucji finansowej na przykładzie Banku PKO BP S.A. /

Szadkowski, Paweł.
Paweł Szadkowski, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Ewa Frankowska.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
52 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Frankowska, Ewa rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



banki
prace licencjackie
usługi bankowe

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1974 1974 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: