KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia promocji usług gastronomicznych na przykładzie firmy "Juskowiak" /

Piekoszewska, Dagmara.
Dagmara Piekoszewska, prom. dr Leonard Milewski, rec. prof. dr hab. Jerzy Sikorski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
65 s.: rys., tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Sikorski, Jerzy rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



gastronomia
prace magisterskie
promocja
przedsiębiorstwo

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4693 4693 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: