KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Reklama polityczna jako narzędzie kampanii wyborczej /

Ramian, Magdalena.
Magdalena Ramian, prom. dr hab. prof. WSZiP Tadeusz Kowalski, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych,
2008.
66 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Kowalski, Tadeusz prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Międzynarodowych Stosunków Gospodarczych


 



kampania wyborcza
marketing polityczny
prace magisterskie
reklama polityczna

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.5179 5179 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: