KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Planowanie działań e-marketingowych na przykładzie firmy Tarjo - przedstawiciela handlowego /

Szwejkowska, Anna.
Anna Szwejkowska, prom. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska, rec. dr Leonard Milewski.
Data obrony: 11-07-2007
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
96 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Czapligo-Sikorska, Joanna prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
Bibliogr. s.: 93-95


 



handel elektroniczny
Internet
marketing
prace magisterskie
promocja
przedsiębiorstwo

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4587 4587 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: