KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Reklama w kształtowaniu postaw i zachowań konsumentów na wybranych przykładach /

Osińska, Natalia.
Natalia Osińska, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
83 s.: rys., tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



konsumenci
prace licencjackie
reklama

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1786 1786 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: