KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing w działalności usługowej na przykładzie przedsiębiorstwa Młyny Polskie S.A. /

Karwowski, Jarosław.
Jarosław Karwowski, prom. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska, rec. dr Ewa Frankowska.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
61 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Czapligo-Sikorska, Joanna prom.
Frankowska, Ewa rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



marketing
prace licencjackie
przedsiębiorstwo

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1978 1978 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: