KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing produktów kosmetycznych i zabiegów medycyny estetycznej w kontekście zaspokajania potrzeby podkreślenia i poprawienia urody/ [Dokument elektroniczny]

Szwacińska, Aleksandra.
Aleksandra Szwacińska ; Jerzy Walkowiak.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2021.
38 s. ; il.
1
Walkowiak, Jerzy. Promotor
Praca licencjacka.
Bibliogr.
Indeks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.


 



Kosmetyki
Marketing

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
A PD.9130 Tylko na miejscu -
Na miejscu
Rekord: