START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Marketing produktów kosmetycznych i zabiegów medycyny estetycznej w kontekście zaspokajania potrzeby podkreślenia i poprawienia urody/ [Dokument elektroniczny]

Szwacińska, Aleksandra.
Aleksandra Szwacińska ; Jerzy Walkowiak.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2021.
38 s. ; il..
1
Walkowiak, Jerzy. Promotor
Praca licencjacka.
Bibliogr.
Indeks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
68065 (to nie jest sygnatura)





Marketing
Kosmetyki

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.9130) Tylko na miejscu 2000500091308 -