START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Reklama jako narzędzie wpływu na konsumenta / [Dokument elektroniczny]

Guzy, Natalia.
Natalia Guzy ; Jerzy Walkowiak.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2016.
109 s. : il..
1
Walkowiak, Jerzy. Promotor
Praca magisterska.
Bibliogr.
Indeks.
Aneks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
41100 (to nie jest sygnatura)





Reklama
Konsumenci
Marketing

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.7397) Tylko na miejscu 23/03/2016 2000500073977 -