KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategia marketingowa firmy usług instalacyjnych systemów ppoż na przykładzie przedsiębiorstwa "Comnettel" /

Szczęsny, Marek.
Marek Szczęsny, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Ryszard Grosset.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
49 s.: rys., tab., wykr; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Grosset, Ryszard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



Marketing
Pożarnictwo
Prace licencjackie
Przedsiębiorstwa usługowe
Strategie marketingowe

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1999 1999 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: