KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Zarządzanie informacją marketingową przez portale internetowe w aspekcie promocji i reklamy /

Czekałło, Magdalena.
Magdalena Czekałło, prom. dr inż. Jan Maciejewski, rec. dr Leonard Milewski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Finansów i Rachunkowości,
2008.
77 s.: rys.; 30 cm.
1
Maciejewski, Jan prom.
Milewski, Leonard rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Finansów i Rachunkowości


 



informacja marketingowa
Internet
portale internetowe
prace licencjackie
reklama interaktywna
reklama internetowa

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.2026 2026 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: