KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing bankowy : doświadczenia i perspektywy : materiały z konferencji naukowej zorganizowanej w dniu 25 listopada 2003 roku /

doświadczenia i perspektywy : materiały z konferencji naukowej zorganizowanej w dniu 25 listopada 2003 roku /
red. nauk. Róża Milic-Czerniak, Barbara Dobiegała-Korona ; Wyższa Szkoła Zarządzania i Marketingu.
Warszawa :
WSZiM,
2003.
203 s.: schem., tab., wykr.; 23 cm.
Bibliogr. przy pracach
83-86228-71-7


 



Banki
Marketing

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
P G.23131 23131P 30 dni 27/10/2012 Zamów
P G.23130 23130P 30 dni 27/10/2012 Zamów
MAG G.23126 Magazyn 30 dni 27/10/2012 Zamów
MAG G.23125 Magazyn 30 dni 22/03/2014 Zamów
MAG G.23123 Magazyn 30 dni 27/10/2012 Zamów
Rekord: