KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Rola i znaczenie Internetu w organizacji kampanii reklamowych /

Jasiński, Adam.
Adam Jasiński, prom. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska, rec. dr inż. Jan Maciejewski.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
85 s.: schem., tab., wykr.; 30 cm.
1
Czapligo-Sikorska, Joanna prom.
Maciejewski, Jan rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



prace licencjackie
reklama

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1958 1958 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: