KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Promocja jako element strategii marketingowej przedsiębiorstwa "Emalia" S.A. /

Żurek, Gabriela.
Gabriela Żurek, prom. dr Robert Nowacki, rec. dr hab. prof. WSZiP Tadeusz Kowalski.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
118 s.: rys., tabl.; 30 cm.
1
Nowacki, Robert prom.
Kowalski, Tadeusz rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



prace magisterskie
promocja
przedsiębiorstwo

Rodzaj dokumentu:
Prace magisterskie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH M.4714 4714 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: