START  ZAAWANSOWANE SZUKANIE  ZALOGUJ SIĘ  ZAREJESTRUJ SIĘ  SCHOWEK
KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej

Ocena jakości usług kurierskich na przykładzie firmy DHL Parcel Polska Sp. z o.o. / [Dokument elektroniczny]

Wajda, Dawid.
Dawid Wajda ; Mirosław Zielony.
Warszawa :
Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej,
2020.
40 s. ; il..
1
Zielony, Mirosław. Promotor
Praca licencjacka.
Bibliogr.
Indeks.
Na prawach rękopisu.
Wymagania systemowe: dostępne na stanowisku stacjonarnym w bibliotece.
67936 (to nie jest sygnatura)





Usługi kurierskie
Obsługa klienta
DHL Parcel Polska Sp. z o.o.

Rodzaj dokumentu:
Prace dyplomowe Jagiellońska

Egzemplarz
miejsce status data zwrotu ostatnia akcja w systemie kod kreskowy akcja
Archiwum ul. Jagiellońska 82 (PD.9119) Tylko na miejscu 2000500091193 -