KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing bezpośredni w budowaniu relacji z klientem na przykładzie agencji reklamowej Selectio S.C. /

Magalski, Tomasz.
Tomasz Magalski, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Robert Nowacki.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
56 s.: rys., tab.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Nowacki, Robert rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania
NIE UDOSTĘPNIAĆ


 



Agencje reklamowe
Klienci
Marketing bezpośredni
Prace licencjackie
Relacje

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1998 1998 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: