KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Przesłanie reklamy społecznej na przykładzie wybranych kampanii w Internecie /

Rykalska, Justyna.
Justyna Rykalska, prom. dr Leonard Milewski, rec. dr Barbara Bojewska.
Płońsk :
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania,
2008.
48 s.: tab., wykr.; 30 cm.
1
Milewski, Leonard prom.
Bojewska, Barbara rec.
WSZiP. Wydział Zamiejscowy w Płońsku. Katedra Teorii Organizacji i Zarządzania


 



kampania reklamowa
prace licencjackie
reklama
reklama społeczna

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1913 1913 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: