KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Wykorzystanie Internetu w badaniach marketingowych /

Jakubiak, Paweł.
Paweł Jakubiak, prom. dr hab. prof. WSZiP Joanna Czapligo-Sikorska, rec. dr Barbara Bojewska.
Warszawa :
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu,
2007.
67 s.: rys., tab., wykr.; 30 cm.
1
Czapligo-Sikorska, Joanna prom.
Bojewska, Barbara rec.
WSZiP. Wydział Zarządzania i Marketingu. Katedra Zarządzania i Marketingu


 



badania marketingowe
Internet
prace licencjackie

Rodzaj dokumentu:
Prace licencjackie Jutrzenki


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
ARCH L.1957 1957 - ARCHIWUM Tylko na miejscu 27/10/2012 -
Na miejscu
Rekord: