KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Nowe zasady marketingu i PR : jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących /

jak poprzez social media, podcasty, content marketing, newsjacking oraz sztuczną inteligencję dotrzeć bezpośrednio do kupujących /
New rules of marketing & PR : how to use social media, online video, mobile applications, blogs, new releases, and viral marketing to reach buyers directly
Scott, David Meerman.
David Meerman Scott ; przekł. Aleksandra Samso-Banasik.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (SCO )
Warszawa :
MT Biznes,
2022.
502, [1] s. : il. ; 24 cm.
978-83-8231-063-4


 



Biznes
Blogi
Brand journalism
Crowdsourcing
Komunikacja internetowa
Media społecznościowe
Podcasty
Reklama
Reklama online
Snapchat
Sprzedawcy
Sztuczna inteligencja
Wyszukiwarki internetowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.57449 Marketing.PR.Reklama.SCO wypożyczona 16/05/2024 28/01/2024 Zarezerwuj
WYP G.56183 Marketing.PR.Reklama.SCO wypożyczona 27/02/2024 28/01/2024 Zarezerwuj
P G.56184 Marketing.PR.Reklama.SCO 30 dni Zamów
Rekord:
ISBN: