KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing relacji w dobie technologii cyfrowych : narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami /

narzędzia komunikacji online w kreowaniu relacji z klientami /
Kowalska, Magdalena.
Magdalena Kowalska.
Warszawa :
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne,
2023.
340 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 319-340.
Finansowanie: Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego (Polska).
978-83-208-2565-7


 



Internet
Konsumenci
Marketing bezpośredni
Marketing relacji
Media społecznościowe
Narzędzia komunikacyjne
Relacje z klientami
Technologie cyfrowe

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.60020 Marketing. PR. Reklama.KOW wypożyczona 14/06/2024 13/05/2024 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: