KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Internet public relations : polskie realia działań public relations w sieci /

polskie realia działań public relations w sieci /
Kaczmarek-Śliwińska, Monika.
Monika Kaczmarek-Śliwińska.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (KAC )
Koszalin :
Wydawnictwo Uczelniane Politechniki Koszalińskiej,
2010.
170, [3] s. : il. ; 24 cm.
(Monografia Instytutu Neofilologii i Komunikacji Społecznej - Politechnika Koszalińska )
(Monografia / Instytut Neofilologii i Komunikacji Społecznej. Politechnika Koszalińska )
ISSN 0239-7129 oraz nr 180 odnoszą się do pierwotnego tyt. serii: Monografie / Wyższa Szkoła Inżynierska w Koszalinie.
Bibliogr. s. 157-161.
Streszcz. ang.
978-83-7365-210-1


 



Internet
Internet PR
Przedsiębiorstwa
Public relations

Rodzaj dokumentu:
Książka


Wersja cyfrowa: - https://depot.ceon.pl/handle/123456789/1796

Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.54909 Marketing.PR.Reklama.KAC 30 dni 15/01/2022 Zamów
WYP G.54908 Marketing.PR.Reklama.KAC 30 dni Zamów
WYP G.54907 Marketing.PR.Reklama.KAC 30 dni Zamów
Rekord:
ISBN: