KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Perswazja w Social Media : czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki /

czyli jak sprzedawać tam, gdzie inni zdobywają tylko lajki /
Skwarek, Mirosław.
Mirosław Skwarek.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (SKW )
Gliwice :
Helion,
cop. 2021.
294, [1] s. : il. ; 21 cm.
978-83-283-8091-2


 



E-handel
Facebook
Media społecznościowe
Sprzedaż

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.55288 Marketing.PR.Reklama.SKW wypożyczona 15/04/2024 13/03/2024 Zarezerwuj
WYP G.54719 Marketing.PR.Reklama.SKW 30 dni 14/02/2024 Zamów
WY G.55289 Marketing.PR.Reklama.SKW 30 dni Zamów
Rekord:
ISBN: