KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Co chce wiedzieć klient : jak stworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców : metoda TAYA - They Ask, You Answer /

jak stworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na pytania odbiorców : metoda TAYA - They Ask, You Answer /
They ask, you answer :a revolutionary approach to inbound sales, content marketing, and today's digital consumer
Sheridan, Marcus.
Marcus Sheridan ; wstęp do pol. wyd. Jacek Kotarbiński ; przekł. Monika Malcherek.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (SHE )
Warszawa :
MT Biznes,
2021.
404 s. : il. ; 22 cm.
(Marketing - MT Biznes )
(Marketing / MT Biznes )
978-83-8231-055-9


 



Inbound marketing
Konsumenci
Marketing
Sprzedaż

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.54441 Marketing.PR.Reklama.SHE 30 dni 24/04/2022 Zamów
Rekord:
ISBN: