KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing doświadczeń : jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? /

jak poruszyć zmysły, zaangażować emocje, zdobyć lojalność klientów? /
Boguszewicz-Kreft, Monika.
Monika Boguszewicz-Kreft.
Wyd. 3.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (BOG )
Warszawa :
CeDeWu,
2020.
301 s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 277-297.
978-83-8102-366-5


 



Emocje
Marketing doświadczeń
Marketing usług
Przedsiębiorstwa
Zarządzanie pracownikami

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.52353 Marketing. PR. Reklama.BOG wypożyczona 22/04/2024 21/02/2024 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: