KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Mitologiczny świat reklam : treści religijne w reklamie telewizyjnej emitowanej w Polsce w latach 2000-2001 oraz w wybranych przykładach reklamy zewnętrznej i prasowej /

treści religijne w reklamie telewizyjnej emitowanej w Polsce w latach 2000-2001 oraz w wybranych przykładach reklamy zewnętrznej i prasowej /
Horodecka, Amelia.
Amelia Horodecka.
Kraków :
Zakład Wydawniczy Nomos,
2002.
199, [1] s. : il. ; 21 cm.
Bibliogr. s. 193-200.
83-88508-33-4


 



Reklama
Treści religijne

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord: