KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing analytics : jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu /

jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu /
Jak skutecznie korzystać ze statystyk, analiz, modeli i big data w marketingu
Grigsby, Mike.
Mike Grigsby ; przekł. Bartosz Sałbut.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (GRI )
Warszawa :
PWN,
cop. 2019.
237, [1] s. : il. ; 24 cm.
Bibliogr. s. 236-[238].
978-83-01-20674-1


 



Analityka marketingowa
Big data
Konsumenci
Popyt
Przesłanka decyzyjna
Segmentacja
Statystyka
Strategie marketingowe
Testy statystyczne
Układy równań

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.48762 Marketing. PR. Reklama.GRI wypożyczona 22/05/2024 18/04/2024 Zarezerwuj
Rekord:
ISBN: