KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa (na przykładzie rolniczej spółdzielni mleczarskiej ROLMLECZ w Radomiu)/

Znaczenie promocji w działalności marketingowej przedsiębiorstwa
Murawski, Marcin Paweł.
Marcin Paweł Murawski.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (MUR )
Warszawa :
Promotor,
2010.
110 s. : il. ; 24 cm.
(Magister.pl )
(Magister.pl )
Na okł. błędny ISBN.
Bibliogr. s. 105-107.
978-83-60095-54-6


 



Marketing
Organizacja
Promocja
Przedsiębiorstwa

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.46712 Marketing. PR. Reklama.MUR 30 dni 26/07/2017 Zamów
Rekord:
ISBN: