KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Zarządzanie marketingowo-logistyczne w tworzeniu wartości produktu /

red. Sylwester Makarski ; zespół aut. Sylwester Makarski [et al.].
Logistyka (LOGISTICS) (ZAR )
Rzeszów :
Wydawnictwo Uniwersytetu Rzeszowskiego,
2010.
237, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania nr 7)
(Prace Naukowe Wydziału Ekonomii Uniwersytetu Rzeszowskiego. Monografie i Opracowania ; nr 7)
Bibliogr. s. 226-[238].
978-83-7338-503-0


 



Logistyka gospodarcza
Marketing
Zarządzanie jakością

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WY K.13824 30 dni 04/01/2014 Zamów
WY K.13823 30 dni 25/10/2012 Zamów
WY K.13818 30 dni 25/10/2012 Zamów
WY K.13814 30 dni 27/10/2018 Zamów
Rekord:
ISBN: