KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Strategiczny brand marketing : praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko /

praktyczny przewodnik skutecznego marketingu dla menedżerów i nie tylko /
Szczepański, Jarosław.
Jarek Szczepański.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (SZC )
Gliwice :
Wydawnictwo Helion,
cop. 2015.
278, [1] s. : il. ; 24 cm.
(Onepress Exclusive )
(Onepress Exclusive )
Na 4 s. okł.: Książki klasy business.
978-83-283-0140-5


 



Branding
Marka
Marketing
Rynek

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.44672 Marketing.PR.Reklama.SZC 30 dni 10/02/2024 Zamów
Rekord:
ISBN: