KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Perspektywy rozwoju marketingu /

red. nauk. Krystyna Śliwińska.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (PER )
Katowice :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2014.
104 s. : il. ; 25 cm.
(Studia Ekonomiczne - Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach, ISSN 2083-8611 ; 194.)
(Studia Ekonomiczne : Zeszyty naukowe wydziałowe Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach, 2083-8611 ; 194.)
Bibliogr., netogr. przy pracach.
Streszcz. ang. przy pracach.


 



Administracja publiczna
Marketing
Marketing polityczny
Rozwój

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.44640 Marketing.PR.Reklama.PER 30 dni 31/03/2015 Zamów
Rekord: