KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Profesjonalny sprzedawca : jak budować trwałe więzi z klientami : [sprzedaż, obsługa klienta] /

jak budować trwałe więzi z klientami : [sprzedaż, obsługa klienta] /
Schenk, George.
George Schenk ; [przeł. z jęz. ang. Paweł Bartoszewicz et al.].
Wyd. 2.
Kraków :
Oficyna Ekonomiczna, Oddział Polskich Wydawnictw Profesjonalnych,
2002.
229 s. : il. ; 24 cm.
83-88597-79-5


 



Klienci
Komunikacja interpersonalna
Konkurencja
Marka
Marketing
Motywacje
Produkt masowy
Sprzedawcy
Sprzedaż
Techniki sprzedaży

Rodzaj dokumentu:
Książka


Spis treści:
PDF
Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
Rekord: