KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Marketing i wartość : metodologiczne aspekty badania skuteczności działań marketingowych /

metodologiczne aspekty badania skuteczności działań marketingowych /
Kłeczek, Ryszard.
Ryszard Kłeczek.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (KŁE )
Wrocław :
Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego,
2012.
265 s. : il. ; 25 cm.
Bibliogr. s. 251-259. Indeks.
978-83-7695-198-0


 



Ekonomika
Marketing
Przedsiębiorstwa

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.43074 Marketing.PR.Reklama.KŁE 30 dni 08/11/2022 Zamów
Rekord:
ISBN: