KATALOG GŁÓWNY
BIBLIOTEKI NAUKOWEJ
Uczelni Techniczno-Handlowej im. Heleny Chodkowskiej
Kontrast

Budowanie społeczności lokalnej. Jak rozwijać trwałe relacje pomiędzy samorządem a jego społecznym otoczeniem? : praktyczny podręcznik public relations dla samorządu /

praktyczny podręcznik public relations dla samorządu /
praca zbiorowa pod red. Anny Adamus-Matuszyńskiej.
Marketing. PR. Reklama (MARKETING.PR.ADVERTISING) (BUD )
Kaatowice :
Wydawnictwo Akademii Ekonomicznej,
2009.
189, [2] s.: il.; 24 cm.
(Podręcznik. Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Katowicach )
(Podręcznik. Materiały Dydaktyczne / Akademia Ekonomiczna w Katowicach )
Bibliogr. s. [183]-189
978-83-7246-427-9


 



Kampania wyborcza
Public relations
Społeczności lokalne
Wizerunek

Rodzaj dokumentu:
Książka


Egzemplarz
miejsce numer inwentarzowy sygnatura status data zwrotu ostatnia akcja w systemie akcje
WYP G.32492 Marketing.PR.Reklama.BUD 30 dni Zamów
Rekord:
ISBN: